wtorek, 1 marca 2016

Od czego zacząć..


Witam wszystkich! Kim jestem i co tutaj robię?

Mam na imię Adrian i jestem uczniem liceum. Interesuję się samorozwojem już jakoś od 1.5 roku. W sumie to gdy pierwszy raz zetknąłem się z tym tematem, to wywarł on bardzo mocny wpływ na moje życie, a miało to miejsce na Millionaire Mind Intensive 2015 (fantastyczne wydarzenie, polecam!). Dodatkowo mam ambicje, aby już w młodym wieku wyjść ze strefy komfortu i robić coś więcej niż tylko "nauka w szkole" Interesuję się różnymi dziedzinami biznesu, niektóre z nich mam za sobą, tak jak i pierwsze zarobione pieniądze i wyciągnięte cenne wnioski. Ponadto czynnie działam w polityce w młodzieżowej radzie miasta oraz młodzieżówce. Przedsiębiorczość i polityka to takie dwie dziedziny, które fascynują mnie najbardziej. Moją działalność wzbogaca także czynne działanie w stowarzyszeniu Elbląg-Europa, skupiającym osoby, które stawiają duży nacisk na rozwój kultury międzynarodowej oraz wymiany międzynarodowe w celu poznawczym. Na samym blogu pewnie nie raz przybliżę odrobinę bardziej moją działalność

Kontakt

Jeśli ktoś chciałby ze mną współpracować, bądź po prostu się skontaktować i zapytać o coś, to zapraszam o kontakt pod adresem e-mail adrianzurawski@me.com  lub telefonicznie pod numerem 727-932-370
  

O czym będzie blog? 

Mocny nacisk chcę postawić na ogólne porady dotyczące pierwszych kroków w świat przedsiębiorczości. Jestem młodą osobą, niedawno skończyłem 18 lat i mam za sobą start w niejednej branży oraz zarobione pieniądze. Uważam, iż na pewno znajdziesz tutaj coś dla siebie. 

Podsumowując

Wierzę, że ten krótki post zachęci Cię do bieżącego śledzenia mojego bloga. Nie mam zamiaru wstawiać tutaj żadnej "marnującej czas" treści. Możliwe, iż znajdziesz tu coś co pozwoli Ci się rozwinąć, lecz do tego niezbędne jest przede wszystkim wyjście ze swojej strefy komfortu i podjęcie decyzji o działaniu. Od Ciebie zależy, jak wiedzę przekazaną tutaj wykorzystasz w swoim życiu. Na koniec jeden z moich ulubionych cytatów Pana na zdjęciu poniżej, twórcy wspomnianego Millionaire Mind Intensive

"Jak robisz cokolwiek w swoim życiu, tak robisz wszystko" ~ T. Harv. Eker


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz